Een startende ondernemer, was in de fase van opleveren van haar website. Maar er wrong duidelijk iets, ze kon er de vinger niet opleggen. Door de PK-test ontdekte ze haar grootste powertype en blauwdruk. Ze was verrast door de kleuren maar herkende heel sterk de betekenis van de kleuren.
Ze heeft de webdesigner stopgezet en we hebben haar branding opnieuw aangepakt op basis van haar persoonlijke Blauwdruk. Nu voelde het helemaal goed aan voor haar. Een nieuwe briefing naar de webdesigner en eindelijk een branding die echt bij haar past.
Bij aanvang van een Branding Traject laat ik mijn klanten een moodboard maken vanuit hun gevoel. Een moodboard die eventueel als basis dient om hun branding op te bouwen. In haar moodboard had ze hoofdzakelijk met blauw, koraal en donkergrijs gewerkt. Kleuren die ze mooi vond en die pasten bij haar business (financiële coach).
Uit de PK-test bleek dat haar grootste powertype Okergeel met de balanskleur Lila is. In haar blauwdruk kwam Paars ook voor. Ze was het zich niet bewust dat Intuïtie en verbeelding sterk aanwezig zijn als drijfveren. Ze voelde zich thuiskomen. Er werd een nieuw moodboard gemaakt en de Gele en Paarse tinten waren opmerkelijk aanwezig. Haar volledige branding als financiële coach werd rond deze kleuren opgebouwd.
Zo geeft ze een sterk signaal naar zichzelf maar ook naar haar ideale klanten, de bezielde vrouwelijke solo-ondernemer, die zich ook aangetrokken voelen tot intuïtie en verbeelding. Haar tagline is “Ondernemen vanuit je kracht”. Paars en Geel sluiten hier perfect bij aan en zij staat als ondernemer zelf ook in haar grootste krachten, iedere dag opnieuw.